Obchodné podmienky

  1. Obchodné podmienky a reklamačný formulár

    OBCHODNÉ PODMIENKY

     

    PREVÁDZKOVATEĽ ONLINE ROZHRANIA (E-SHOP) CAFO-DESIGN.SK:

    Patrik Vrana - CAFO
    L. Novomeského 2717/30, 90201 Pezinok
    IČO:53617878
    DIČ:1121789262

    Okresný úrad Pezinok, číslo živnostenského registra: 120-25225

    ZODPOVEDNÁ OSOBA/OBCHODNÍK A KONTAKT:

    Patrik Vrana

    +421 940 788 828

    cafo.design.office@gmail.com

     

    Orgán dozoru:

    Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
    Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
    Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava
    Odbor výkonu dozoru
    tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04

    1) O REGISTRÁCII

    "Vyhlasujeme, že dáta slúžia len pre účely identifikácie pri nákupe vo firme Patrik Vrana - CAFO, L. Novomeského2717/30, 90201 Pezinok a nebudú poskytnuté tretím osobám ani inak zneužité. Potvrdením registrácie súhlasím so zasielaním ponukových e-mailov z online rozhrania - obchodu firmy - www.cafo-design.sk, v súlade so zákonom č. 480/2004 Sb. O niektorých službách informačnej spoločnosti."

    Ponukové e-maily budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca. Službu zasielania noviniek e-mailom môžete kedykoľvek zrušiť na e-mailovej adrese: cafo.design.office@gmail.com

    2) PRIJATIE A VYBAVENIE OBJEDNÁVKY, SPOTREBITEĽSKÁ KÚPNA ZMLUVA

    Objednávka spotrebiteľa (kupujúceho) je návrhom spotrebiteľskej kúpnej zmluvy a samotná spotrebiteľská kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu obchodníka (predávajúceho) i spotrebiteľa (kupujúceho) s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany obchodníka). Od tohto momentu medzi spotrebiteľom a obchodníkom vznikajú vzájomné práva a povinnosti.

    Uzatvorením kúpnej zmluvy spotrebiteľ potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je spotrebiteľ dostatočným spôsobom samotným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.

    Obchodník si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch:

    • produkt sa už nevyrába alebo nedodáva, alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného produktu, prípadne nie je daný produkt schopný zabezpečiť pre kupujúceho - spotrebiteľa. V prípade, že táto situácia nastane, obchodník bude okamžite kontaktovať spotrebiteľa za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že spotrebiteľ zaplatil už časť, alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet najneskôr do 3 pracovných dní a k uzavretiu Kúpnej zmluvy nedôjde.

    Všetky objednávky prijaté týmto online rozhraním (eshopom) sú záväzné. Objednávku možno zrušiť pred jej expedíciou. V prípade, že nebude objednávka zrušená do doby pred expedíciou, a bude expedovaná, môže byť po objednávateľovi požadovaná náhrada nákladov spojená s expedíciou tovaru. O prijatí objednávky ste automaticky informovaný elektronickou poštou - e-mailom. V detaile každého výrobku aj v potvrdení objednávky je predpokladaná dodacia lehota tovaru, ktorý nie je skladom. Pri každej položke je zobrazené, či je tovar na sklade alebo nie. Pokiaľ produkt nie je na sklade, alebo sklade dodávateľa, budeme Vás bezodkladne informovať o ďalšom termíne dodania.

    STORNO OBJEDNÁVKY

    Ak urobíte storno objednávky do 12 hodín, považujeme objednávku za zrušenú. Storno môžete poslať e-mailom prípadne vykonať telefonicky. Pri zrušení objednávky je nutné uviesť Vaše meno, e-mail a číslo objednávky.

     

    3) DRUHY DOPRAVY:

    Produkt doručovaný Packetou na Slovensku – do odberného miesta

    Produkt Vám bude doručený do Vami vybraného odberného miesta, kde si balík vyzdvihnete v čase, ktorý Vám vyhovuje. V rámci Slovenska máte na výber cez 2600 odberných miest.

    Dobierka:

    Cena za dopravu Packetou pri hodnote produktu do 150,-€ s DPH je účtovaná vo výške 3,50,-€ s DPH + 1,00-€ s DPH dobierka.

    Maximálna možná suma nákupu produktu na dobierku je 700,-€ s DPH.

    Pri hodnote produktu od 150,-€ s DPH do 700,-€ s DPH je doprava Packetou na dobierku v rámci Slovenska zdarma.

    Prevodom, alebo bankovou kartou:

    Cena za dopravu Packetou pri hodnote produktu nad 700,-€ s DPH je zdarma pri platbe vopred prevodom, alebo platbou bankovou kartou cez platobnú bránu Comgate.

    Pri sume produktu nad 700,-€ s DPH je možná iba platba vopred prevodom, alebo platba bankovou kartou cez platobnú bránu Comgate.

    Produkt doručovaný Packetou v Českej republike – do odberného miesta

    Produkt Vám bude doručený do Vami vybraného odberného miesta, kde si balík vyzdvihnete v čase, ktorý Vám vyhovuje. V rámci Českej republiky máte na výber cez 9400 odberných miest.

    Dobierka:

    Cena za dopravu Packetou pri hodnote produktu do 700,-€ s DPH je účtovaná vo výške 4,90,-€ s DPH + 1,00-€ s DPH dobierka.

    Maximálna možná suma nákupu produktu na dobierku je 700,-€ s DPH.

    Prevodom, alebo bankovou kartou:

    Cena za dopravu Packetou pri hodnote produktu nad 700,-€ s DPH je zdarma pri platbe vopred prevodom, alebo platbou bankovou kartou cez platobnú bránu Comgate.

    Pri sume produktu nad 700,-€ s DPH je možná iba platba vopred prevodom, alebo platba bankovou kartou cez platobnú bránu Comgate.

    Produkt doručovaný DPD – kuriér v rámci Slovenskej republiky.

    Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške 5.90,-€ s DPH, pri platbe prevodom, alebo  + 1,00,- € s DPH pri dobierke za nákup produktu v hodnote do 150,-€ s DPH.


    U niektorých obzvlášť neskladných, ťažkých, alebo inak zle prepravovateľných produktov môže byť cena prepravy zvýšená. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy.
    Reklamácia zásielky je možná do 3 dní od doručenia, za predpokladu, že poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní!

    Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie obchodník zodpovednosť.

    Zásielka je zvyčajne doručená do druhého pracovného dňa od odoslania v prípade zásielok u nás skladom. O odoslaní je spotrebiteľ informovaný e-mailom, prípadne sms správou na svoje tel.číslo, ktoré uviedol v objednávke.

    Pri nákupe tovaru nad 150,-€ s DPH je doprava v rámci Slovenska zdarma.

    Tovar doručovaný DPD - kuriérom v rámci Českej republiky.

    Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške 10,-€ s DPH,  pri platbe prevodom, alebo  + 1,00,- € s DPH pri dobierke


    U niektorých obzvlášť neskladných, ťažkých, alebo inak zle prepravovateľných produktov môže byť cena prepravy zvýšená. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy.
    Reklamácia zásielky je možná do 3 dní od doručenia, za predpokladu, že poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní!

    Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie obchodník zodpovednosť.

    Zásielka je zvyčajne doručená do 1-2 dní od odoslania. O odoslaní je spotrebiteľ informovaný e-mailom, prípadne sms správou na svoje tel.číslo, ktoré uviedol v objednávke.

    Osobný odber.

    Produkt je možné vyzdvihnúť osobne v deň vytvorenia objednávky, za predpokladu, že objednaný produkt máme na sklade. V ostatných prípadoch vás budeme informovať o dostupnosti a spoločne si dohodneme termín vyzdvihnutia. Objednávky je možné vyzdvihnúť  po dohode na adrese firmy - L. Novomeského 2717/30, 90201 Pezinok (prípadne na základe dohody na inom mieste) v pracovnom čase, alebo mimo túto dobu po dohode.

    PREVÁDZKOVATEĽ ONLINE ROZHRANIA (E-SHOPU) PRAEDATOR.SK SI VYHRADZUJE PRÁVO NA ZMENU DOPRAVY V PRÍPADE ROZMEROV ZÁSIELKY, KTORÚ NIE JE MOŽNÉ ZASLAŤ VYBRATÝM PREPRAVCOM O ČOM BUDE INFORMOVAŤ SPOTREBITEĽA.

    4) PLATBA ZA PRODUKT

    Cenu za objednaný produkt je možné uhradiť nasledujúcimi spôsobmi:

    • Dobierkou v hotovosti, alebo platobnou kartou pri prevzatí produktu u prepravcu.

    Cena dobierky je + 1,00,- €. (Pri hodnote tovaru nad 150,-€ je cena dobierky v rámci Slovenska zdarma)

     

    • Bankovým prevodom - po objednaní produktu a obdržaní potvrdzovacieho e-mailu, alebo faktúry. Produkt budeme expedovať po obdržaní platby na bankový účet.

     

    • Platba kartou online – za produkt zaplatíte cez zabezpečenú platobnú bránu Comgate pohodlne s Vašou platobnou kartou.

     

    • V hotovosti – za produkt zaplatíte v hotovosti pri osobnom prevzatí produktu o čom dostanete potvrdenie z Virtuálnej registračnej pokladnice v elektronickej podobe – na e-mail, alebo v tlačenej podobe.

    5) ZÁRUKA

    V balíku vždy nájdete daňový doklad - faktúru. Záručná lehota začína plynúť dátumom uvedeným na doklade. Záručná lehota je uvedená u každého výrobku v detaile produkt. V sporných prípadoch môže byť záručná lehota predĺžená o 5 (slovom päť) dní ako náhrada za čas dopravy.

    6) ROZPOR S KÚPNOU ZMLUVOU - VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE

    V prípade, že produkt pri prevzatí spotrebiteľom nie je v zhode so spotrebiteľskou zmluvou (ďalej len "rozpor so spotrebiteľskou zmluvou"), má spotrebiteľ právo na to, aby obchodník bezplatne a bez zbytočného odkladu produkt uviedol do stavu odpovedajúceho spotrebiteľskej zmluve, a to podľa požiadavky spotrebiteľa buď výmenou produktu, alebo jej opravou; ak nie je takýto postup možný, môže spotrebiteľ požadovať primeranú zľavu z ceny produktu alebo od spotrebiteľskej zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak spotrebiteľ pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor so spotrebiteľskou zmluvou sám spôsobil. Rozpor so spotrebiteľskou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia produktu, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe produktu alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.

    Na produktu poskytujeme záručnú dobu danú zákonom.

    7) PRÁVO SPOTREBITEĽA ODSTÚPIŤ OD ZMLUVY

    Spotrebiteľ, ktorý uzavrel spotrebiteľskú zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, má právo od spotrebiteľskej zmluvy odstúpiť aj bez uvedenia dôvodu.

    Lehota pre odstúpenie od zmluvy predstavuje 14 dní

    • odo dňa prevzatia produktu,
    • odo dňa prevzatia poslednej dodávky produktu, ak je predmetom zmluvy niekoľko druhov produktov alebo dodanie niekoľkých častí
    • odo dňa prevzatia prvej dodávky produktu, ak je predmetom zmluvy pravidelná opakovaná dodávka produktu.

    V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje obchodníka a najlepšie písomne (na e-mailovú adresu, alebo adresu sídla spoločnosti) uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí.

    Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty. V osobitných prípadoch môže byť s prihliadnutím na okolnosti predĺžená lehota vrátenia.

    Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí obchodníkovi vydať všetko, čo na základe spotrebiteľskej zmluvy získal. Ak to už nie je dobre možné (napr. v medziobdobí bol produkt zničený, alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený produkt poškodený iba čiastočne, môže obchodník uplatniť na spotrebiteľovi právo na náhradu škody a započítať svoj nárok na vrátenú kúpnu cenu. Obchodník je v takom prípade povinný vzniknutú škodu preukázať. Obchodník spotrebiteľovi v takom prípade vracia iba takto zníženú kúpnu cenu.

    Na kúpnu cenu, ktorá má byť spotrebiteľovi vrátená, môže obchodník naviac započítať svoje skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru (náklady na prepravu a pod).

    PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY SPOTREBITEĽ NEMÁ, V PRÍPADE ZMLÚV:

    -na poskytovanie Služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia,
    -na dodávku produktu alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli obchodníka,
    -na dodávku produktu upraveného podľa priania spotrebiteľa alebo pre jeho osobu, ako aj produkt, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu.

    8) DORUČENIE A DODACIE PODMIENKY

    Niektoré zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov. Poštovné zostáva bezo zmeny. Všetky zásielky sledujeme až do ich doručenia, snažíme sa tak predchádzať problémom, ktoré pri doručovaní vznikajú. Základná doba pre vybavenie jednotlivých zásielok je 1-5 pracovných dní. V prípade, že nevieme úspešne vybaviť objednávku, kontaktujeme telefonicky, alebo emailom zákazníka.

    AKO POSTUPOVAŤ PRI VRÁTENÍ TOVARU:

    • Pripravte zásielku podľa popisu nižšie.
    • Produkt, ktorý budete zasielať späť na adresu obchodníka zašlite podľa popisu nižšie vami zvoleným prepravcom.

    AKO ZÁSIELKU PRIPRAVIŤ

    Zásielka musí byť kompletná (vrátane krabice, príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K produktu priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte produkt na dobierku, odporúčame Vám produkt poistiť. Peniaze vám budú vrátené na bankový účet (vami zvolený IBAN) a to zvyčajne do 10 pracovných dní od obdržania zásielky. V prípade vrátenia produktu bude suma znížená o prepravné náklady (neplatí pre reklamácie!).

    9) VÝMENA TOVARU

    V prípade, že ste si napr. objednali nesprávnu veľkosť a potrebujete produkt vymeniť, stačí ak nepoškodený, nepoužívaný produkt, so všetkými vysačkami zabalíte a pošlete ho naspäť ku nám do firmy na adresu - Patrik Vrana L. Novomeského 2717/30, 90201 Pezinok. V sprievodnom liste napíšte za aký produkt, prípadne za akú veľkosť chcete produkt vymeniť, a takisto pribaľte doklad o zakúpení - Faktúru. Vymenený produkt vám pošleme na naše náklady. Dodatočne nič neplatíte.

    10) NEWSLETTER, E-MAILY A DOTAZNÍK HEUREKA 

    Pri registrácii si spotrebiteľ môže vybrať, či chce dostávať pravidelné informácie o novinkách na trhu. Odber newsletterov môže spotrebiteľ kedykoľvek zrušiť. Na e-mailovú adresu spotrebiteľa obchodník posiela informácie aj o vybavovaní jeho objednávky, dostupnosti a nedostupnosti tovaru. Všetkým zaregistrovaným spotrebiteľom obchodník môže nepravidelne (maximálne niekoľkokrát ročne) posielať dôležité informácie, ktoré súvisia s prevádzkou online rozhrania www.cafo-design.sk.

    Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je naše online rozhrania (e-shop) zapojené.

    Tie Vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom produkte a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.

    11) REKLAMÁCIE

    V prípade, že produkt, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od spotrebiteľskej zmluvy je popísané v bode 7. týchto Obchodných podmienok.

    12) REKLAMAČNÝ PORIADOK

    Produkty, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.

    Formulár pre Odstúpenie od kúpnej zmluvy nájdete v týchto Obchodných podmienkach, ako "príloha č.2".

    AKO POSTUPOVAŤ

    V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie:

    Zašlite produkt na adresu - Patrik Vrana L. Novomeského 2717/30, 90201 Pezinok. 

    Zásielka musí byť kompletná (vrátane krabice, príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K produktu priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k poškodeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. 

    Neposielajte produkt na dobierku, v takom prípade nebude produkt prevzatý. 

    Odporúčame Vám produkt poistiť. Ihneď po vyriešení reklamácie produktu obdržíte reklamačný protokol pribalený v zásielke v tlačenej podobe, alebo Vám bude zaslaný e-mailom.

    Produkt musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený produkt bude vymenený alebo bude vrátená kúpna suma. K produktu musia byť priložené všetky listiny, ktoré spotrebiteľ s produktom obdržal. Obchodník nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Produkt je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri produkte v online rozhraní. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, alebo sms správou. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia. 

     

    13) MIMOSÚDNE RIEŠENIE SPOROV

    Mimosúdne riešenie sporov sa riadi zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov účinným od 1.februára 2016.

    Tento zákon upravuje alternatívne riešenie sporov medzi spotrebiteľom a obchodníkom vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy.

     

    Alternatívnym riešením sporu je postup subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa tohto zákona, ktorého cieľom je dosiahnutie zmierlivého vyriešenia sporu medzi stranami sporu.

    Obchodník odporúča Spotrebiteľovi najskôr kontaktovať obchodníka s cieľom vzniknutú situáciu vyriešiť a až v prípade nemožnosti riešenia situácie komunikáciou medzi obchodníkom a spotrebiteľom pristúpiť k mimosúdnemu riešeniu sporu.

    Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu:

    - Ak sa spotrebiteľ domnieva, že obchodník porušil jeho práva, alebo spotrebiteľ nie je spokojný s vyriešením jeho reklamácie.

    - Ak obchodník na žiadosť o reklamáciu spotrebiteľa odpovedal zamietavo alebo na ňu vôbec neodpovedal v lehote 30 dní odo dňa jej prijatia.

    Spor medzi obchodníkom a spotrebiteľom je možné riešiť mimosúdnou cestou. V takomto prípade kupujúci – spotrebiteľ môže kontaktovať subjekt mimosúdneho riešenia sporov, ktorým je:

    Orgán dozoru:

    Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
    Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
    Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava
    Odbor výkonu dozoru
    tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04

     

     Obchodné podmienky sa riadia zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.

     

     

    S úctou

     

    CAFO-Design

    PRÍLOHA Č. 1 - FORMULÁR PRE REKLAMÁCIU

    Adresát: Patrik Vrana L. Novomeského 2717/30, 90201 Pezinok.

    Uplatnenie reklamácie

    Titul, meno a priezvisko:

     

    Adresa bydliska:

     

    E-mailová adresa:

     

    Číslo objednávky a faktúry:

     

    Dátum objednania:

     

    Dátum prevzatia tovaru:

     

    Tovar, ktorý je reklamovaný (názov a kód):

     

    Popis a rozsah vád tovaru:

     

    Ako zákazník predávajúceho požadujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom:

     

    Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom

     

     

     

     

     

     

    Prílohy:

    Dátum:

    Podpis:

    PRÍLOHA Č. 2 - FORMULÁR PRE ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU

    Adresát: Patrik Vrana L. Novomeského 2717/30, 90201 Pezinok.

    Týmto vyhlasujem, že v súlade so zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji produktu alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) odstupujem od Zmluvy:

    Titul, meno a priezvisko:

     

    Adresa:

     

    E-mailová adresa:

     

    Číslo objednávky a faktúry:

     

    Dátum objednania:

     

    Dátum prevzatia tovaru:

     

    Tovar, ktorý vraciam (názov a kód):

     

    Dôvod vrátenia tovaru:

     

    Spôsob pre vrátenie prijatých finančných prostriedkov:

     

    Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom

     

     

     

     

     

     

     

    Dátum:

    Podpis: